19 серпня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Прес-центр
  • Відеоінформація
  • ЗМІ про нас
  • Виступи керівництва
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Управління юстиції
  • Районний центр зайнятості
  • Оголошення
  • Земельні питання
  • Вивчення громадської думки
  • Адміністративні послуги
  • Публічна інформація
  • Децентралізація влади
  • Містобудування та архітектура
    Економічний розвиток
  • Маневиччина туристична
  • Бюро правової допомоги
  • Допомога армії
  • Вибори ОТГ
  • Вакансії державної служби
  • Відділ ДРАЦС
  • Очищення влади
  • Громадське обговорення
  • Безвіз
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Енергоефективність
  • Електронне звернення
  • Рік англійської мови
  • Програма "Власний дім"
  • Фонд соціального страхування
  • АРХІВ НОВИН

    « Серпень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    
    Середа, 17 січня 2018 11:27

    Звіт про роботу апарату РДА

     

    Інформація про стан виконавської дисципліни в структурних

    підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах

    селищних, сільських рад у 2017 році

    Дотримання виконавської дисципліни, організація виконання документів та здійснення контролю за ними є одним з важливих завдань в районній державній адміністрації і носить системний, цілеспрямований характер та здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, а також, згідно з нормативними документами центральних органів влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій. Ефективність здійснення контролю забезпечується, насамперед, чіткою та злагодженою роботою кожного окремого управління, відділу, сектору та їх взаємодією між собою, селищними та сільськими радами.

    За 2017 рік в райдержадміністрації зареєстровано 2933 вхідних документів (для порівняння: за відповідний період 2016 року – 2908) та 3267 вихідних, за 2016 рік – 3512 документів.

    За вказаний період надійшло 790 контрольних документів (за 2016 рік – 723), зокрема,  1 указ Президента України, 5 доручень Кабінету Міністрів України, 47 розпоряджень, 34 доручення голови обласної державної адміністрації.  З усіх контрольних документів, що надійшли за 2017 рік виконано 648, ще перебуває на контролі – 142. Документів минулих років – 56.

    Серед контрольних документів в районній державній адміністрації переважають різні питання – 267 (34%), з питань житлово-комунального господарства – 190 (24%), державної політики в галузях культури, освіти і роботи з молоддю – 93 (12%), затвердження, виконання бюджету та соціально-економічного розвитку – 89 (11%), техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій - 54 (7%), внутрішньої політики, відзначення державних свят, знаменних дат – 48 (6%), землі – 35 (4%), праці, соціальної політики та погашення заборгованості – 14 (2%).

    За звітний період з основної діяльності видано 571 розпорядження (за відповідний період минулого року – 582), 7 доручень голови районної державної адміністрації, 44 окремих доручень голови районної державної адміністрації, (за звітний період 2016 року – 6 доручень голови районної державної адміністрації, 36 окремих доручень голови районної державної адміністрації).

    На контрольні розпорядження голови, першого заступника, заступника голови районної державної адміністрації заведені 42 контрольні справи та 3 – на рішення колегії райдержадміністрації.  

              За звітний період в районній державній адміністрації сформовано 36 контрольних папок та заведені листи контролю на виконання указів Президента України.

    Протягом   2017 року питання стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах селищних, сільських рад заслуховувалось на колегії районної державної адміністрації  28 лютого 2017 року. За результатами колегії підготовлено розпорядження голови районної державної адміністрації від 3 березня 2017 року №108. Розпорядження було надіслане для виконання керівникам відділів та секторів апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів сільських, селищних рад. На нараді при голові районної державної адміністрації стан виконавської дисципліни  розглянуто 7 липня та 23 жовтня 2017 року.

    Згідно з планами роботи районної державної адміністрації вивчено стан справ  та  надано практичну і методичну допомогу щодо стану виконавської дисципліни Великоосницькій, Годомичівській, Гораймівській, Довжицькій, Красновільській, Куликовичівській, Лісівській, Оконській, Рудниківській, Старочорторийській, Троянівській, Черевахівській, Четвертнянській, Чорнижівській сільським радам, управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації, територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Маневицької районної державної адміністрації у ході яких об’єктивно оцінено рівень виконавської дисципліни, виявлено проблемні моменти та надано методично-практичну допомогу щодо удосконалення системи внутрішнього контролю, поліпшення організації роботи з розпорядчими документами й підвищення рівня виконавської дисципліни. За результатами підготовлено та надіслано відповідні довідки.

              Відповідальним виконавцям завчасно та систематично надаються щотижневі й щомісячні усні нагадування-попередження про закінчення строків виконання завдань, визначених документами.

    З метою своєчасного і ефективного  виконання  поставлених завдань вживаються організаційно-практичні заходи, а саме:

    - здійснюється  щотижневий випереджувальний контроль у вигляді доведення  до виконавців нагадувань про документи органів влади вищого рівня з термінами виконання протягом наступних 5 днів;

    - щоденно проводиться оперативна робота з виконавцями щодо вивчення стану виконання контрольних документів з метою попередження порушень невчасного виконання документів;

    - надається практична і методична допомога в організації і веденні контролю за виконанням документів секретарям виконавчих комітетів селищних, сільських рад та працівникам, відповідальним за ведення діловодства в управліннях, відділах, структурних підрозділах райдержадміністрації.

    Враховуючи вищевикладене та з метою посилення контролю, підвищення персональної відповідальності за своєчасне і якісне виконання завдань, визначених актами Президента України, актами і дорученнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями і дорученнями голів обласної, районної державних адміністрацій, реагування на запити й звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад просимо доручити керівникам відділів, секторів апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації, вжити додаткових заходів щодо покращення організації роботи з контролю за виконанням документів, а також не допускати проявів формалізму, неякісного, неповного виконання контрольних документів та приділяти належну увагу налагодженню ефективної діяльності очолюваних ними структур.

    Сектор контролю

    апарату районної державної

    адміністрації

     ***

    Аналіз протоколів засідань виконавчих комітетів

    сільських та селищних рад району за І квартал 2018 року

              Відповідно до пункту 1  Порядку контролю за здійсненням  органами місцевого самоврядування делегованих  повноважень органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 березня 1999 року №339 (зі змінами) «контроль  за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади (далі - контроль) покладається  на  відповідні  місцеві  держадміністрації».

              Райдержадміністрацією постійно аналізуються протоколи засідань виконавчих комітетів сільських та селищних рад району за відповідний період та стан надходження копій протоколів до райдержадміністрації.

             У  І кварталі 2018 року  відбулися чергові  засідання виконавчих комітетів сільських та селищних рад району, в результаті яких було прийнято відповідні рішення. Виконкоми проводять свою роботу відповідно до Регламентів роботи сільських та селищних рад. На засіданнях виконавчих комітетів  протягом зазначеного періоду були розглянуті важливі для громад питання, а саме:  про стан охорони громадського порядку, про стан виконання бюджету,  про стан медичного обслуговування, про підсумки виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку сільських рад; про стан дотримання на території сільських рад Закону України «Про звернення громадян», про стан торгівельного обслуговування; встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності;  організація роботи щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх; про стан пожежної безпеки тощо.

              У засіданнях виконавчих комітетів  брали участь керівники установ та організацій, що знаходяться на території відповідних рад.

              Найбільш актуальні для громад питання  розглянуто на засіданнях виконкомів  Оконської,  Копиллівськой, Довжицької, Костюхнівської, Черевахівської сільських рад.

              На особливому контролі у виконкомах сільських та селищних рад району залишається стан роботи із зверненнями громадян. Щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надходять до  сільських та селищних рад району. Підсумки роботи із зверненнями громадян за І  квартал 2018 року  розглянуто на засіданнях виконавчих комітетів у квітні, про що прийняті відповідні рішення.

              На контролі виконавчих комітетів перебуває питання  забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян. В окремих сільських радах прийнято рішення «Про стан додержання правопорядку, попередження та боротьби зі злочинністю». Велика увага приділяється належному благоустрою та впорядкуванню населених пунктів та затверджуються плани заходів щодо забезпечення належного санітарного стану та  впорядкування населених пунктів та  прилеглих територій.

             У пункті 6 Порядку контролю за здійсненням  органами місцевого самоврядування делегованих  повноважень органів виконавчої влади зазначено, що «копії актів органів місцевого самоврядування, прийнятих з питань   здійснення  делегованих  повноважень  органів виконавчої влади, протягом 10 днів з дня їх прийняття надсилаються до органу, що  здійснює  контроль».  Однак матеріали засідань виконкому (протоколи, рішення виконавчого комітету)  до сектору організаційної роботи апарату райдержадміністрації окремими сільськими та селищними радами подаються невчасно. Зокрема, протоколи засідань Маневицької селищної ради (за 2017 рік, І квартал 2018 року), Прилісненської сільської ради (ОТГ) (за 2017-І квартал 2018 року), Колківської селищної ради (ОТГ) (І квартал 2018 року), Куликовичівської (І квартал 2018 року), Красновільської (І квартал 2018 року), Цмінівської (І квартал 2018 року), Великоосницької  (І квартал 2018 року) сільських рад для аналізу до сектору організаційної роботи апарату райдержадміністрації станом на 27 квітня 2018 року не надходили, хоча про це неодноразово було доведено до відома сільських та селищних рад  у телефонному режимі та семінарах, що проводилися райдержадміністрацією у 2018 році.

             

    Завідувач сектору організаційної роботи

    апарату райдержадміністрації                                                          А.Клець

     

     

     

    З В І Т

    про роботу апарату районної державної адміністрації

     

      за 2017 рік завантажити
    Переглядів 553 Останнє редагування Середа, 11 липня 2018 10:01
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Маневицька районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Маневицькій райдержадміністрації.
    Адреса: 44600, смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30; Тел. 21471 , факс: 21787; E-mail: post@manаdm.gov.ua
    © 2014 manadmin.gov.ua