24 червня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Прес-центр
  • Відеоінформація
  • ЗМІ про нас
  • Виступи керівництва
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Управління юстиції
  • Районний центр зайнятості
  • Оголошення
  • Земельні питання
  • Вивчення громадської думки
  • Адміністративні послуги
  • Публічна інформація
  • Децентралізація влади
  • Містобудування та архітектура
    Економічний розвиток
  • Маневиччина туристична
  • Бюро правової допомоги
  • Допомога армії
  • Вибори ОТГ
  • Вакансії державної служби
  • Відділ ДРАЦС
  • Очищення влади
  • Громадське обговорення
  • Безвіз
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Енергоефективність
  • Електронне звернення
  • Рік англійської мови
  • Програма "Власний дім"
  • Фонд соціального страхування
  • АРХІВ НОВИН

    « Червень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  
    Середа, 17 січня 2018 11:27

    Звіт про роботу апарату РДА

     

    Інформація про стан виконавської дисципліни в структурних

    підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах

    селищних, сільських рад у 2017 році

    Дотримання виконавської дисципліни, організація виконання документів та здійснення контролю за ними є одним з важливих завдань в районній державній адміністрації і носить системний, цілеспрямований характер та здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, а також, згідно з нормативними документами центральних органів влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій. Ефективність здійснення контролю забезпечується, насамперед, чіткою та злагодженою роботою кожного окремого управління, відділу, сектору та їх взаємодією між собою, селищними та сільськими радами.

    За 2017 рік в райдержадміністрації зареєстровано 2933 вхідних документів (для порівняння: за відповідний період 2016 року – 2908) та 3267 вихідних, за 2016 рік – 3512 документів.

    За вказаний період надійшло 790 контрольних документів (за 2016 рік – 723), зокрема,  1 указ Президента України, 5 доручень Кабінету Міністрів України, 47 розпоряджень, 34 доручення голови обласної державної адміністрації.  З усіх контрольних документів, що надійшли за 2017 рік виконано 648, ще перебуває на контролі – 142. Документів минулих років – 56.

    Серед контрольних документів в районній державній адміністрації переважають різні питання – 267 (34%), з питань житлово-комунального господарства – 190 (24%), державної політики в галузях культури, освіти і роботи з молоддю – 93 (12%), затвердження, виконання бюджету та соціально-економічного розвитку – 89 (11%), техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій - 54 (7%), внутрішньої політики, відзначення державних свят, знаменних дат – 48 (6%), землі – 35 (4%), праці, соціальної політики та погашення заборгованості – 14 (2%).

    За звітний період з основної діяльності видано 571 розпорядження (за відповідний період минулого року – 582), 7 доручень голови районної державної адміністрації, 44 окремих доручень голови районної державної адміністрації, (за звітний період 2016 року – 6 доручень голови районної державної адміністрації, 36 окремих доручень голови районної державної адміністрації).

    На контрольні розпорядження голови, першого заступника, заступника голови районної державної адміністрації заведені 42 контрольні справи та 3 – на рішення колегії райдержадміністрації.  

              За звітний період в районній державній адміністрації сформовано 36 контрольних папок та заведені листи контролю на виконання указів Президента України.

    Протягом   2017 року питання стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах селищних, сільських рад заслуховувалось на колегії районної державної адміністрації  28 лютого 2017 року. За результатами колегії підготовлено розпорядження голови районної державної адміністрації від 3 березня 2017 року №108. Розпорядження було надіслане для виконання керівникам відділів та секторів апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів сільських, селищних рад. На нараді при голові районної державної адміністрації стан виконавської дисципліни  розглянуто 7 липня та 23 жовтня 2017 року.

    Згідно з планами роботи районної державної адміністрації вивчено стан справ  та  надано практичну і методичну допомогу щодо стану виконавської дисципліни Великоосницькій, Годомичівській, Гораймівській, Довжицькій, Красновільській, Куликовичівській, Лісівській, Оконській, Рудниківській, Старочорторийській, Троянівській, Черевахівській, Четвертнянській, Чорнижівській сільським радам, управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації, територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Маневицької районної державної адміністрації у ході яких об’єктивно оцінено рівень виконавської дисципліни, виявлено проблемні моменти та надано методично-практичну допомогу щодо удосконалення системи внутрішнього контролю, поліпшення організації роботи з розпорядчими документами й підвищення рівня виконавської дисципліни. За результатами підготовлено та надіслано відповідні довідки.

              Відповідальним виконавцям завчасно та систематично надаються щотижневі й щомісячні усні нагадування-попередження про закінчення строків виконання завдань, визначених документами.

    З метою своєчасного і ефективного  виконання  поставлених завдань вживаються організаційно-практичні заходи, а саме:

    - здійснюється  щотижневий випереджувальний контроль у вигляді доведення  до виконавців нагадувань про документи органів влади вищого рівня з термінами виконання протягом наступних 5 днів;

    - щоденно проводиться оперативна робота з виконавцями щодо вивчення стану виконання контрольних документів з метою попередження порушень невчасного виконання документів;

    - надається практична і методична допомога в організації і веденні контролю за виконанням документів секретарям виконавчих комітетів селищних, сільських рад та працівникам, відповідальним за ведення діловодства в управліннях, відділах, структурних підрозділах райдержадміністрації.

    Враховуючи вищевикладене та з метою посилення контролю, підвищення персональної відповідальності за своєчасне і якісне виконання завдань, визначених актами Президента України, актами і дорученнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями і дорученнями голів обласної, районної державних адміністрацій, реагування на запити й звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад просимо доручити керівникам відділів, секторів апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації, вжити додаткових заходів щодо покращення організації роботи з контролю за виконанням документів, а також не допускати проявів формалізму, неякісного, неповного виконання контрольних документів та приділяти належну увагу налагодженню ефективної діяльності очолюваних ними структур.

    Сектор контролю

    апарату районної державної

    адміністрації

     

     

    З В І Т

    про роботу апарату районної державної адміністрації

     

      за 2017 рік завантажити
    Переглядів 455 Останнє редагування Вівторок, 29 травня 2018 09:01
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Маневицька районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Маневицькій райдержадміністрації.
    Адреса: 44600, смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30; Тел. 21471 , факс: 21787; E-mail: post@manаdm.gov.ua
    © 2014 manadmin.gov.ua