27 липня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Прес-центр
  • Відеоінформація
  • ЗМІ про нас
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Управління юстиції
  • Районний центр зайнятості
  • Оголошення
  • Земельні питання
  • Вивчення громадської думки
  • Надання адміністративних послуг
  • Публічна інформація
  • Децентралізація влади
  • Проведення торгів
  • Державні закупівлі
  • Очищення влади
  • Громадське обговорення
  • Енергоефективність
  • Економічний розвиток
  • Електронне звернення
  • Рік англійської мови
  • Вибори 2016 ОТГ
  • Вакансії державної служби
  • Маневиччина туристична
  • Бюро правової допомоги
  • Відділ ДРАЦС
  • Безвіз
  • АРХІВ НОВИН

    « Липень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31            

    Президент України Петро Порошенко задоволений результатами своєї політичної сили на виборах до Верховної Ради і переконаний, що швидке створення на її основі коаліції дозволить, нарешті, розпочати реформи.

       "Мені приємно, що моя політична сила отримала переконливу перемогу – фракція буде мати понад 130 депутатів. Але сьогодні ми повинні не святкувати, а нарешті розпочати реформи", - сказав Глава держави на зустрічі з членами Ради з питань судової реформи.

       Петро Порошенко наголосив, що важливо невідкладно розпочати роботу новообраної Верховної Ради, сформувати коаліцію та Уряд. "Я впевнений в тому, що ми дуже швидко створимо коаліцію, що коаліція буде об'єднана принципами, цінностями. Найближчим часом, одразу після формування коаліції, необхідно запропонувати Верховній Раді пакет законів, нових правил, які дозволять нам побудувати систему, якій буде довіряти суспільство та світ", - наголосив Глава держави.

       Глава держави наголосив на відповідальності майбутніх учасників коаліції, нового Уряду за реалізацію курсу реформ, за прийняття низки невідкладних законопроектів. "Маємо ефективно працювати, щоб вирішити всі принципові питання", - підкреслив він.

       "Не маю жодного сумніву, що ми – одна команда, яка хоче побудувати в Україні справедливе суспільство. А справедливе суспільство можна побудувати лише тоді, коли є верховенство права, коли є чесна влада", - також зазначив Президент.

      Прес-служба Президента України

    З ініціативи голови облдержадміністрації Володимира Гунчика в  області розпочали працювати над розробкою програми “Волиньбурштин”.

       Нагадаємо: на оперативній нараді Володимир Гунчик повідомив, що  вже проведено перші роботи та визначено основні родовища бурштину. Наразі відпрацьовується механізм отримання коштів. До співпраці планують залучати і громадськість, яка здебільшого є власником земель, на яких знаходяться поклади корисних копалин.

       Перші напрацювання з реалізації проекту обговорили на робочій  нараді голови облдержадміністрації з керівниками профільних департаментів, управлінь та підрозділів центральних органів влади.

       Про ситуацію з виділенням землі для видобування бурштину  доповів начальник Головного управління Держземагентства в області Василь Василенко. Зокрема, він поінформував про кількість потенційних земельних ділянок, цільовим призначенням яких є саме розробка надр та видобуток бурштину.

       Окрім того, наголошувалося, що для проведення додаткових розвідувальних робіт передбачається залучення інвесторів.

       Володимир Гунчик сподівається, що спільними зусиллями вдасться запустити проект «Волиньбурштин» задля розвитку економіки Волині.

       Прес-служба облдержадміністрації

    Сьогодні в Україні відзначається 70-та річниця визволення від фашистських загарбників. З цієї нагоди відбулось покладання вінків і квітів до Братської могили воїнів-визволителів в смт.Маневичі. Вшанувати пам'ять загиблих захисників прийшли радник голови Волинської обласної адміністрації Андрій Линдюк, голова районної ради Людмила Веремчук, голова районної організації ветеранів війни і праці Дмитро Фальковський, керівники управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, трудові колективи, громадськість селища.

    silagra kamagra caverta oder penegra Робота з документами та організація діловодства

    У травні 2017 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 253 вхідних та 239 вихідних документів.

    Оформлено 7 протоколів нарад у голови райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 45 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 7 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У травні 2017 року в районну державну адміністрацію надійшов 1 запит на інформацію від фізичної особи.

    Відповідь на запит надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

    Робота з документами та організація діловодства

    У квітні 2017 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 216 вхідних та 258 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол засідання колегії районної державної адміністрації, 8 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 43 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 7 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У квітні 2017 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 2 (два) запити на інформацію: 1 – від фізичної особи, 1 – від громадської організації.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У березні 2017 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 288 вхідних та 311 вихідних документів.

    Оформлено 3 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 57 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 8 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У березні 2017 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 3 (три) запити на інформацію від фізичної особи.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У лютому 2017 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 227 вхідних та 225 вихідних документів.

    Оформлено 8 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 47 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 6 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У лютому 2017 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 1 запит на інформацію від фізичної особи.

    Відповідь на запит на інформацію надано в установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У січні 2017 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 225 вхідних та 265 вихідних документів.

    Оформлено 5 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 53 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 9 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У січні 2017 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У грудні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 239 вхідних та 321 вихідних документів.

    Оформлено 6 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 72 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 12 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію 

    У грудні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 1 запит на інформацію від громадської організації.

    Відповідь на запит на інформацію надано в установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У листопаді 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 250 вхідних та 275 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол засідання колегії районної державної адміністрації, 11 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 55 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 11 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У листопаді 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 3 запити на інформацію: 1 - від громадської організації, 2 – від фізичних осіб.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У жовтні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 221 вхідних та 282 вихідних документів.

    Оформлено 3 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 47 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 9 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У жовтні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 3 запити на інформацію: від громадських організацій.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У вересні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 236 вхідних та 286 вихідних документів.

    Оформлено 4 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації, 2 протоколи засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 34 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 6 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У вересні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 6 запитів на інформацію: 1 – від фізичної особи, 5 - від громадської організації.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У серпні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 249 вхідних та 289 вихідних документів.

    Оформлено 5 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 35 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 5 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію 

    У серпні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 3 запити на інформацію від громадської організації.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У липні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 255 вхідних та 350 вихідних документів.

    Оформлено 8 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 49 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 4 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У липні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 2 запити на інформацію: 1 – від громадської організації, 1 – від фізичної особи.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У червні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 287 вхідних та 280 вихідних документів.

    Оформлено 7 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 39 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 5 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію 

    У червні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 9 запитів на інформацію від громадських організацій.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У травні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 229 вхідних та 223 вихідних документів.

    Оформлено 7 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 54 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 6 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію 

    У травні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 3 запити на інформацію: від громадської організації (2), фізичної особи (1).

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У квітні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 256 вхідних та 322 вихідних документів.

    Оформлено 5 протоколів нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 53 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 7 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У квітні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 6 запитів на інформацію: від громадських організацій (4), фізичної особи (1), засобів масової інформації (1) .

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У березні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 253 вхідних та 284 вихідних документів.

    Оформлено 3 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 53 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 6 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію 

    У березні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 4 запити на інформацію: від громадських організацій (2) та фізичної особи (2).

    Відповідь на запити на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У лютому 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 221 вхідних та 293 вихідних документів.

    Оформлено 3 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 45 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 5 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У лютому 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 1 запит на інформацію від фізичної особи.

    Відповідь на запит на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У січні 2016 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 212 вхідних та 302 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол наради у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 45 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 7 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

     У січні 2016 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У грудні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 231 вхідних та 376 вихідних документів.

    Оформлено 4 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 62 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 8 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію 

    У грудні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 2 запити на інформацію.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У листопаді 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 209 вхідних та 259 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації, 2 протоколи нарад у голови райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 51 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 6 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У листопаді 2015 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

     

     

    Робота з документами та організація діловодства

    У жовтні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 272 вхідних та 348 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації, 5 протоколів нарад у голови райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 45 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 5 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У жовтні 2015 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

    Робота із запитами на інформацію

    У вересні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 2 запити на інформацію.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

    Робота з документами та організація діловодства

    У вересні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 292 вхідних та 336 вихідних документів.

    Оформлено 3 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 45 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 5 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота з документами та організація діловодства

    У серпні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 190 вхідних та 260 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації, 1 протокол наради у голови райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 43 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 3 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію 

    У серпні 2015 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

    Робота з документами та організація діловодства

    У липні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 248 вхідних та 411 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 53 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 4 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У липні 2015 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

    Робота з документами та організація діловодства

    У червні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 188 вхідних та 311 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 57 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 5 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У червні 2015 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

    Робота з документами та організація діловодства

    У травні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 178 вхідних та 236 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол наради у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 34 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 5 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У травні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 2 запити на інформацію.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

    Робота з документами та організація діловодства

    У квітні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 222 вхідних та 378 вихідних документів.

    Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 39 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 7 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У квітні 2015 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

    Робота з документами та організація діловодства

    У березні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 234 вхідних та 405 вихідних документів.

    Оформлено 3 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 43 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 6 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У березні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 1 запит на інформацію від громадської організації.

    Відповідь на запит на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

    Робота з документами та організація діловодства

    У лютому 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 200 вхідних та 273 вихідних документів.

    Оформлено 3 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації, 1 протокол засідання колегії райдержадміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 52 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 9 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У лютому 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 1 запит на інформацію від фізичної особи.

    Відповідь на запит на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

    Робота з документами та організація діловодства

    У січні 2015 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 150 вхідних та 304 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол наради у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 24 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 4 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

    У січні 2015 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

    Робота з документами та організація діловодства

    У грудні 2014 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 170 вхідних та 436 вихідних документів.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У грудні 2014 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 2 запити на інформацію від громадської організації.

    Відповіді на запити на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

    Робота з документами та організація діловодства

    У листопаді 2014 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 187 вхідних та 279 вихідних документів.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У листопаді 2014 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

    Робота з документами та організація діловодства

    У жовтні 2014 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 219 вхідних та 443 вихідних документів.

    Оформлено 1 протокол наради в районній державній адміністрації.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У жовтні 2014 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано 1 запит на інформацію від громадської організації.

    Відповідь на запит на інформацію надано в установлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

    Робота з документами та організація діловодства

    У вересні 2014 року в загальному відділі апарату райдержадміністрації зареєстровано та опрацьовано 208 вхідних та 383 вихідних документів.

    Оформлено 4 протоколи нарад у голови районної державної адміністрації. Опрацьовано проекти, зареєстровано та надіслано виконавцям 28 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності, у тому числі 6 - на виконання документів органів влади вищого рівня.

    Робота із запитами на інформацію

     

    У вересні 2014 року запити на інформацію в районну державну адміністрацію не надходили.

    У районі до бюджетів усіх рівнів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності з початку року надійшло 274,7363 тисяч гривень.

    Станом на 01.10.2014 продано 5 земельних ділянок комунальної власності загальною площею 2,1128 га вартістю 398,124 тисяч гривень.

    З них 4 земельні ділянки продано громадянам України площею 1,7322 га, вартістю 328,046 тис.грн. та 1 земельну ділянку площею 0,3806 га, вартістю 70,078 тис.грн.

    У відповідності до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» всі юридичні особи (крім банків та бюджетних установ) незалежно від їх організаційно-правових форм господарювання і форм власності повинні складати і подавати органам статистики фінансову звітність.

    Крім того, повідомляємо, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.05р. №384 фінансова звітність може подаватися органам державної статистики разом із довідкою про згоду надання даних цієї звітності органам державної влади.

    Для звітності за 9 місяців 2014 року використовуються форми, затверджені відповідними наказами Міністерства фінансів України, наведені у Положеннях (Стандартах) бухгалтерського обліку.

    Нагадуємо, що «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за формами №№1-м, 2-м складається на бланках, затверджених Наказом Міністерства фінансів України №48 від 08.02.2014р. «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку».

    Фінансова звітність за формами №№1, 2 подається на бланках, затверджених Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.13р. №73, в тисячах гривень без десяткового знаку.

    На загальних підставах подають звіти підприємства, що сплачують єдиний податок.

    Термін подання фінансової звітності за 9 місяців органам державної статистики – не пізніше 27 жовтня 2014 року (постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2000р. №419).

     Головне управління статистики

     у Волинській області

    У залі засідань райдержадміністрації відбувся пленум районної організації ветеранів війни і праці. Керівник районної організації Дмитро Фальковський представив запрошених на захід, а саме представників медичних, соціальних, юридичних, освітніх служб та органів влади, які безпосередньо співпрацюють із ветеранами війни та праці а також учасниками АТО та членами їх сімей.

    Основними завданнями діяльності своєї організації Дмитро Лукич вбачає - надання кожному ветерану Великої Вітчизняної війни, одиноким, вдовам загиблих та померлих,  учасникам АТО  належної медичної,соціальної, правової допомоги та захисту. Також інформував присутніх на пленумі про проведену роботу та надану допомогу мобілізованим військовослужбовцям нашого району, що ведуть бойові дії на сході нашої держави. Зокрема, спільно із райдержадміністрацією та районною радою було організовано шість поїздок у зону АТО, у ході яких бійцям передавалися амуніція, одяг, продукти та предмети гігієни.

    Виступала перед присутніми голова громадської організації „Жіноча рада Маневиччини”  Лариса Ковальчук, яка повідомила про діяльність організації. Голови сільських  ветеранських організацій ставили представникам відповідних служб питання про медичне обслуговування, зубопротезування надання соціального притулку для „безхатьків”, порядку оформлення спадщини та пенсійного забезпечення.

    На завершення пленуму Дмитро Лукич звернув увагу присутніх про довіз ветеранів до дільничних виборчих комісій та наголосив, щоб голови сільських ветеранських організацій проконтролювали, аби усі неповносправні громадяни взяли участь у виборчому процесі.

       Сьогодні, голова облдержадміністрації Володимир Гунчик підписав відповідне розпорядження про початок опалювального сезону 2014-2015 років.

       Відповідно до документу,   головам райдержадміністрацій доручено,  та  міським головам міст обласного значення – рекомендовано , забезпечити уже з п’ятниці, 24 жовтня, початок опалювального сезону в населених пунктах області, виходячи з кліматичних умов з моменту встановлення середньодобової температури протягом трьох днів нижче +8 С°.  

        У першу чергу тепло подаватиметься  у дитячі дошкільні установи, лікувально-профілактичні та навчальні заклади.

       Для недопущення відключення споживачів від теплової енергії розпорядження вимагає від керівників тримати на постійному контролі стан розрахунків підприємств теплоенергетики за спожитий природний газ та електричну енергію.

       Крім того, наголошено на дотриманні використання лімітів природного газу.

       До слова, опалювальний сезон у закладах медицини та соціальної сфери, які не використовують для подачі тепла природний газ, розпочнеться раніше.

       Прес-служба облдержадміністрації

    Сьогодні, в рамках перебування на Волині радника Президента України Ольга Богомолець, відбулося відкриття після капітального ремонту оториноларингологічного відділення обласної клінічної лікарні.  

       Вона  насамперед подякувала волинським лікарям за їх роботу, за хороші умови для пацієнтів. «Волинська обласна лікарня – європейського зразка. Тут не тільки проведені ремонти, а й встановлено сучасне обладнання, належні умови для пацієнтів», - зауважила вона.

       Як повідомив головний лікар Іван Сидор, роботи тривали цьогоріч за кошти облбюджету, інвестиція в оновлення відділення сягнула 1,6 млн грн.

       За словами головного лікаря оториноларингологічного відділення Георгія Щурука, відділення є центром надання високоспеціалізованої лікувально-діагностичної допомоги волинянам, де проводяться самі складні оперативні втручання на ЛОР органах. Особливістю роботи є те, що у відділенні проводяться слухополіпшуючі операції на середньому вусі та хірургічні втручання при онкопатології.

       Як розповів Іван Сидор, у відділенні працюють висококваліфіковані спеціалісти, які щороку проходять стажування в провідних республіканських клініках та закордоном, зокрема в Республіці Польща, Німеччині, Англії, Франції.

       Важливим аспектом роботи є постійно налагоджені телемедичні консультації  в режимі онлайн з ЛОР клінікою м. Дрезден (Німеччина), та Світовим центром слуху м. Варшава  та Інститутом фізіології та патології слуху м. Каєтане (РП). Спеціалісти опанували практично всіма інноваційними методами діагностики та лікування. Щороку виконується  понад 2 тисячі самих складних оперативних втручань.

       Відділення оснащене  сучасною лікувально-діагностичною апаратурою: хірургічна ендоскопічна стійка, ендоскопічне діагностичне обладнання, ендоскопічна фіброволоконна оптика, діагностичними та хірургічними мікроскопами.  Є там кабінети КТ, МРТ та ангіографія.

       За рік в обласній клінічній лікарні з тематикою захворювань ЛОР органів організовується близько 10 конференцій із залученням республіканських та закордонних фахівців.

      Ольга Богомолець поспілкувалася з колективом медичного закладу, також відвідала поранених із зони АТО у Луцькому гарнізонному військовому госпіталі, поспілкувалася з волонтерами, ознайомилася з роботою обласного центру реабілітації для учасників АТО.

      Прес-служба облдержадміністрації

    Сьогодні на Волині перебувала  радник Президента України  Ольга Богомолець. Мета робочої поїздки в область – напрацювання пропозицій щодо розробки Стратегії «Волинь-2020» у розділі «Медицина».

       Зокрема, Ольга Богомолець зустрілася з головою Волинської облдержадміністрації Володимиром Гунчиком та координаторами проекту  Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я – на службі у людей».

       Нагадаємо: Волинська область нині - на фінальному етапі підготовки до впровадження проекту Світового Банку в галузі охорони здоров'я. Наш регіон виграв грант  30 млн дол. США на модернізацію волинської медицини: профілактику  серцево-судинних та онкологічних захворювань. При умові співфінансування 10% з місцевих бюджетів  втілюватиметься  проект упродовж п’яти  років на усіх трьох рівнях надання медичних послуг.   

       Особливий акцент - первинці. В його рамках реконструюють 85 амбулаторій загальної практики-сімейної медицини. Кожному закладу буде надано окремий санітарний транспорт та відповідне сучасне  обладнання. В уже діючі амбулаторії буде придбане необхідне медичне устаткування. На вторинному рівні втілення проекту передбачає створення потужних кардіологічних відділень на базі лікарень шести госпітальних округів, що створюватимуться з урахуванням потреб населення та географії доїзду “швидких”. Щодо третього рівня волинської медицини, то, для розширення можливостей практичної хірургії в кардіологічних центрах краю, зокрема  обласній лікарні буде придбане додаткове обладнання. Це дозволить значно збільшити відсоток необхідних оперативних втручань, що рятують життя. Загалом проект передбачає як оновлення обладнання та приміщень, так і підвищення кваліфікації персоналу

       До слова, у 2013-му Волинська область була першою із шести регіонів України, котрій Світовий Банк затвердив план дій щодо модернізації медицини.  А у вересні під час зустрічі  голови ОДА Володимира Гунчика з керівником Представництва Світового Банку в Україні Паолом Карлом Беллі, відзначено високий рівень фаховості волинської команди,  завдяки якій область отримала значну суму грантових коштів.

       Володимир Гунчик відзначив, що  проект модернізації медицини є одним із пріоритетних для влади області, адже його втілення суттєво зміцнить позиції регіону та дасть можливість якісно вдосконалити медичні послуги для населення.

       Прес-служба облдержадміністрації

    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Маневицька районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Маневицькій райдержадміністрації.
    Адреса: 44600, смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30; Тел. 21471 , факс: 21787; E-mail: post@manаdm.gov.ua
    © 2014 manadmin.gov.ua