28 травня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Прес-центр
  • Відеоінформація
  • ЗМІ про нас
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Управління юстиції
  • Районний центр зайнятості
  • Оголошення
  • Земельні питання
  • Вивчення громадської думки
  • Надання адміністративних послуг
  • Публічна інформація
  • Децентралізація влади
  • Проведення торгів
  • Державні закупівлі
  • Очищення влади
  • Громадське обговорення
  • Енергоефективність
  • Економічний розвиток
  • Електронне звернення
  • Рік англійської мови
  • Вибори 2016 ОТГ
  • Вакансії державної служби
  • Маневиччина туристична
  • Бюро правової допомоги
  • Відділ ДРАЦС
  • АРХІВ НОВИН

    « Травень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        
    Головна>Влада і громадськість>Графіки прийому громадян
    Понеділок, 15 червня 2015 08:27

    Графіки прийому громадян

    ГРАФІК

    прийому громадян з особистих питань у

    Маневицькій районній державній адміністрації

    Голова районноїдержавної адміністрації

     

    ЛИНДЮК

    Андрій Олександрович

    другий та четвертий вівторок щомісяця

    з 09.00 год. до 13.00 год.

    Перший заступник голови

    районної державної адміністрації

     

    БУРАК

    Андрій Ігорович

    перша і третя середа щомісяця

    з 09.00 год. до 13.00 год.

     

    Графік

    виїзних особистих прийомів громадян головою районної

    державної адміністрації та його першим заступником

    на квітень-червень 2017 року

     

    голова

    перший заступник голови

    квітень

    12.04.2017

    с. Бережниця

    с. Козлиничі

    27.04.2017

    с. Ситниця

    с. Гута-Лісівська

    травень

    10.05.2017

    с. Нова Руда

    с. Комарово

    25.05.2017

    с. Боровичі

    с. Четвертня

    червень

    07.06.2017

    с. Велика Ведмежка

    с. Тельчі

    22.06.2017

    с. Криничне

    с. Майдан-Липненський

     

    Г Р А Ф І К 

    прийому громадян з особистих питань

    у Волинській обласній державній адміністрації

          

    Голова обласної                                                 перший і третій

    державної адміністрації                                    понеділки місяця

    Гунчик Володимир Петрович                         з 14.00 год. до 17.00 год.

     

    Перший заступник голови                                    перший і тетій четверги,

    обласної державної адміністрації                              четверта субота щомісяця

    Степанцов Олександр Борисович                           з 10.00 год. до 13.00 год.

     

    Заступник голови обласної                               перша і третя середи,

    державної адміністрації                                    третя субота щомісяця

    Мишковець Світлана Євтихіївна                    з 10.00 год. до 13.00 год.

     

    Заступник голови обласної                               другий і четвертий вівторки,

    державної адміністрації                                    друга субота щомісяця

    Кошарук Сергій Дмитрович                           з 10.00 год. до 13.00 год.

     

    «Телефон довіри» РДА

    З метою надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців області, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, реалізації конституційних прав громадян на звернення, в райдержадміністрації з 10.04.2017 року запроваджено функціонування «Телефону довіри» (розпорядження голови райдержадміністрації від 06.04.2017 року № 168).

    «Телефон довіри» працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 17.00 години за номером:

    21 333

    «Телефон довіри» ОДА

    З метою надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців області, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, реалізації конституційних прав громадян на звернення, в облдержадміністрації з 01.01.2014 року запроваджено функціонування «Телефону довіри» (розпорядження голови облдержадміністрації від 24.12.2013 року №532).

    «Телефон довіри» працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 17.00 години за номером:

    (022) 778 139

     

     Прийом громадян з особистих питань в обласній державній адміністрації проводиться у кабінеті № 123 (І поверх). 

     

    ГРАФІК

    роботи громадської приймальні

    з надання безоплатної первинної правової допомоги

    в районній державній адміністрації

    День прийому

    Прізвище, ім’я, по батькові працівника

    Місце роботи та посада

    Час роботи

    понеділок, середа, п’ятниця

    Москалець Володимир Володимирович

    (тимчасово увільнений від обов`язків у зв`язку з призовом)

    начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації

    з 8.00 до 17.15, (п’ятниця – до 16.00) обідня перерва з 13.00 до 14.00

     

    вівторок, четвер

     

    Козак Наталія Валеріївна

     

    головний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації

     

     

    з 8.00 до 17.15, обідня перерва з 13.00 до 14.00

                                                                                         

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Розпорядження голови районної державної адміністрації

                                                                                     17.02.2017 № 78

     

    С К Л А Д

    комісії з питань розгляду звернень громадян

     в районній державній адміністрації

    Голова комісії:

    ЛИНДЮК

    Андрій Олександрович

    - голова районної державної адміністрації

    заступник голови комісії:

    БУРАК

    Андрій Ігорович

    - перший заступник голови районної державної адміністрації

    секретар комісії:

    КОЗАК

    Наталія Валеріївна

    - головний спеціаліст юридичного відділу апарату районної державної адміністрації

    члени комісії:

       

    БЕГАЛЬ

    Олег Петрович

    - головний лікар Маневицької центральної районної лікарні (за згодою)

       

    БІДУН

    Ігор Миколайович

    -  провідний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації

       

    БЛИЗНЮК

    Анатолій Леонович

    - начальник  Маневицького відділу поліції ГУНП у Волинській області (за згодою)

       

    КНИШ

    Валентина Леонтіївна

    - начальник відділу освіти районної державної адміністрації

       

    КОЗАК

    Руслан Володимирович

    - начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

       

    КОРОБЧУК

    Олександр Оверкович

    - керівник апарату районної державної адміністрації

       

    ЛІННИК

    Володимир Павлович

    - головний спеціаліст з питань мобілізаційної та оборонної роботи сектору з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи апарату районної державної адміністрації

     

    СИДОРУК

    Людмила Йосипівна

    - головний лікар Маневицького районного центру первинної медико-санітарної допомоги (за згодою)

       

    СИНЮК

    Василь Федорович

    - начальник управління фінансів районної державної адміністрації

       

    ТУРИК

    Олександр Анатолійович

    - начальник управління регіонального розвитку районної державної адміністрації

       

    ФІЛОН

    Олег Степанович

    - начальник відділу Держгеокадастру у  Маневицькому районі Волинської області (за згодою)

       

    ЯЦИНА

    Мар`яна Василівна

    - завідувач сектору містобудування та архітектури управління регіонального розвитку районної державної адміністрації

     

    ПОЛОЖЕННЯ

    про комісію з питань розгляду

    звернень громадян в районній державній адміністрації

    І. Загальні положення

    1. Комісія з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації (далі – Комісія) утворена розпорядженням голови райдержадміністрації відповідно до Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

    2. Комісія є постійно діючим консультативно-дорадчим органом при райдержадміністрації.

    3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, голови районної державної адміністрації та цим Положенням.

    ІІ. Мета створення Комісії

    4. Комісія створена з метою всебічного контролю за розглядом звернень громадян і вирішенням порушених у них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері та дотримання чинного законодавства.

    ІІІ. Завдання та напрямки діяльності Комісії

    5. Основними завданнями та напрямками діяльності Комісії є:

    1)  проведення аналізу тематики звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації, виявлення причин збільшення кількості їх надходження, внесення пропозицій щодо вжиття заходів для їх зменшення, з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян;

    2) вивчення проблем та контроль за станом вирішення порушених у зверненнях питань, що надійшли від облдержадміністрації, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України та інших центральних органів виконавчої влади або таких, які тривалий час знаходяться на контролі, та сприяння у їх вирішенні;

    3) контроль за станом вирішення питань, порушених інвалідами Великої Вітчизняної війни, Героями Радянського Союзу, Героями Соціалістичної Праці, Героями  України,  ветеранами  війни,  учасниками  АТО  та  членами  їх  сімей, жінками, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня“, ветеранами праці,   інвалідами,  громадянами,  які  постраждали  внаслідок  Чорнобильської катастрофи, багатодітними сім’ями, одинокими матерями та іншими громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;

    4) розгляд звернень, що мають резонансний характер або вимагають термінового і комплексного вирішення порушених у зверненнях проблем життєдіяльності територіальної громади району;

    5) аналіз стану розгляду звернень:

    - залишених на контролі до остаточного вирішення питань;

    - у яких оскаржуються дії органів державної влади і місцевого самоврядування та їх посадових осіб;

    - суспільно значущих повторних та колективних звернень;

    - розглянутих з порушенням вимог чинного законодавства про звернення громадян та виконавської дисципліни;

    6) розгляд повторних звернень, якщо керівництвом райдержадміністрації не прийняті рішення по суті порушених питань під час розгляду попередніх звернень, або заявники не згодні з раніше прийнятим рішенням;

    7) припинення у відповідності до вимог статті 8 Закону України „Про звернення громадян” листування із заявниками або поновлення розгляду повторних звернень та надання додаткових доручень відповідним посадовим особам;

    8) здійснення комплексного аналізу стану виконання доручень за зверненнями громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, органів місцевого самоврядування в частині делегованих їм повноважень;

    9) подання голові Комісії пропозицій з усунення порушень (при встановленні фактів щодо надання керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів розгляду, встановлених законодавством, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам);

    10) розгляд матеріалів перевірок за фактами, наведеними у зверненнях. Здійснення оцінки кожного факту безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності, тяганини, формалізму з боку посадових осіб органів влади щодо розгляду звернень громадян;

    11) вивчення членом (членами) Комісії порушених заявником питань з виїздом на місце за дорученням Комісії;

    12) розгляд пропозицій членів Комісії щодо шляхів вирішення питань, зазначених у зверненнях громадян, з урахуванням чинного законодавства та подання їх голові Комісії для вжиття відповідних заходів;

    13) залучення заявників до участі у розгляді наданих ними звернень (за потреби);

    14) ужиття заходів щодо роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за результатами їх розгляду рішень у разі визнання заяв чи скарг необґрунтованими;

    15) сприяння поновленню прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог чинного законодавства про звернення громадян, внесення пропозицій стосовно притягнення посадових осіб до відповідальності, в тому числі, до дисциплінарної, за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян та подання пропозицій голові районної державної адміністрації про притягнення до відповідальності таких керівників;

    16) висвітлення через веб-сайт районної державної адміністрації інформації про роботу Комісії;

    17) вирішення інших питань, пов’язаних з розглядом звернень громадян.

    ІV. Права Комісії

    6. Комісія має право:

    1) запрошувати керівників стурктурних підрозділів райдержадміністрації,  органів місцевого самоврядування, контролюючих та правоохоронних органів, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності на засідання Комісії та залучати до розгляду питань, що належать до їх компетенції;

    2) у разі потреби запрошувати громадян на засідання Комісії;

    3) за рішенням Комісії здійснювати розгляд звернення без участі заявника, який був повідомлений про час і місце засідання належним чином, і не з'явився на засідання Комісії, не попередивши про це;

    4) проводити у разі необхідності виїзні засідання Комісії;

    5) запитувати та одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій матеріали та інформацію щодо розгляду звернень, необхідні для виконання покладених на Комісію завдань;

    6) звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з метою перевірки розгляду окремих звернень та вирішення питань, порушених у них, що належать до їх компетенції;

    7) брати участь у розгляді та вирішенні звернень, що викликали підвищену увагу громадськості та засобів масової інформації та належать до компетенції райдержадміністрації;

    8) при потребі брати участь у розгляді матеріалів, підготовці та складанні проектів відповідей як заявникам, так і органам влади вищого рівня, якими взято на контроль вирішення питань, порушених у зверненнях громадян;

    9) давати доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій щодо розгляду звернень громадян та додаткові доручення щодо повторного їх розгляду;

    10) уносити пропозиції щодо припинення розгляду повторних звернень з одного й того ж питання, якщо перше вирішено по суті, відповідно до статті 8 Закону України „Про звернення громадян”, припиняти листування із заявниками або поновлювати розгляд повторних звернень;

    11) заслуховувати на засіданнях комісії керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій з питань, що належать до компетенції Комісії;

    12) за дорученням голови Комісії здійснювати моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями;

    13) у разі недодержання керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій вимог законодавства про звернення громадян подавати голові Комісії пропозиції про вжиття заходів щодо притягнення таких керівників до цивільної, адміністративної або дисциплінарної відповідальності, передбаченої чинним законодавством України, за невиконання або неналежне виконання службових обов’язків, винних у порушенні законодавства про звернення громадян при розгляді усних і письмових звернень;

    14) уносити голові Комісії пропозиції з удосконалення роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації та з питань, що належать до компетенції Комісії.

    V. Склад Комісії

    7. Персональний склад Комісії та Положення про неї затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації. Зміни до складу Комісії вносяться шляхом видачі розпорядження голови райдержадміністрації.

    8. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів Комісії.

    9. Очолює Комісію голова районної державної адміністрації. Заступником голови Комісії є перший заступник голови райдержадміністрації, який у разі відсутності голови Комісії виконує його обов’язки. Секретарем Комісії є головний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації. У разі відсутності секретаря його обов’язки виконує за дорученням голови Комісії провідний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації.

    10. До складу Комісії входять керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, закладів охорони здоров`я, правоохоронних органів та інші (за згодою).

    VІ. Організація та порядок роботи Комісії

    11. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться за потребою, але не менше ніж один раз на місяць.

    12. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання Комісії визначаються її головою на основі пропозицій, поданих секретарем Комісії. Про час і місце проведення засідання її члени інформуються секретарем Комісії завчасно, але не пізніше, ніж за один день до дати проведення засідання.

    13. Члени Комісії беруть участь у її роботі особисто. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини її загальної кількості членів Комісії.

    14. На засідання Комісії можуть бути запрошені представники органів місцевого самоврядування, контролюючих та правоохоронних органів, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності для розгляду питань, що належать до їх компетенції, громадяни та представники ЗМІ.

    15. Засідання Комісії веде голова, а за його відсутності – заступник голови Комісії. Голова Комісії здійснює керівництво діяльністю Комісії, розподіляє обов’язки між її членами та виконує інші повноваження, передбачені законодавством та Положенням про Комісію.

    16. Рішення Комісії приймається більшістю голосів, присутніх на засіданні членів Комісії, шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні. У разі незгоди з рішенням Комісії її члени мають право письмово викладати свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

    17. Рішення Комісії оформляються протоколом, який готує секретар Комісії протягом п’яти робочих днів від дня її проведення, та підписує голова Комісії (у разі його відсутності – заступник голови) і секретар. За потреби рішення Комісії реалізується шляхом видачі розпоряджень або доручень голови районної державної адміністрації.

    18. Остаточні відповіді щодо розгляду на засіданні Комісії звернень громадян підписує голова райдержадміністрації.

    19. Рішення Комісії є обов'язковими для розгляду та виконання керівниками структурних підрозділів, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, органами місцевого самоврядування.

    20. Секретар Комісії:

    1) веде документацію Комісії та несе відповідальність за підготовку документів для розгляду на Комісії;

    2) забезпечує скликання Комісії;

    3) здійснює оформлення протоколів, а також інших документів, пов’язаних з роботою Комісії, забезпечує контроль за виконанням доручень голови Комісії;

    4) готує звітність про роботу Комісії, оприлюднює її на веб-сайті райдержадміністрації,  а також прийняті рішення та стан їх виконання з дотриманням вимог Закону України „Про захист персональних даних”.

    21. Організаційно-методичне забезпечення діяльності Комісії та збереження матеріалів Комісії покладається на юридичний відділ апарату райдержадміністрації.

     

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Розпорядження голови районної державної адміністрації

                                                                      06.04.2017 № 168

    ПОЛОЖЕННЯ

    про функціонування "Телефону довіри"

    в районній державній адміністрації

                                                                                     

    І. Загальні положення

    1. "Телефон довіри" в районній державній адміністрації (далі – "Телефон довіри") запроваджується з метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми жителів територіальних громад району, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

    2. Це Положення розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, законів України "Про звернення громадян", "Про місцеві державні адміністрації", "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",  розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24 грудня 2013 року № 532 "Про функціонування "Телефону довіри" в обласній державній адміністрації".

    ІІ. Порядок функціонування "Телефон довіри"

    1. Функціонування "Телефону довіри" запроваджується та припиняється за розпорядженням голови райдержадміністрації.

    2. "Телефон довіри" працює щоденно з 08.00 до 17.00 години за номером 21 333.

    3. Організаційне забезпечення та загальне керівництво процесом функціонування "Телефон довіри" здійснює юридичний відділ апарату райдержадміністрації.

    4. Секретар керівника проводить запис громадян, що звернулися по "Телефону довіри" в райдержадміністрацію. Реєстрація та облік звернень, що надходять в районну державну адміністрацію через "Телефон довіри", здійснюється головним спеціалістом юридичного відділу апарату райдержадміністрації відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах i організаціях, незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348.

    5. Голова, перший заступник, заступник голови районної державної адміністрації, відповідно до розподілу функціональних обов’язків, у межах своєї компетенції та цього Положення, дають доручення селищним, сільським головам, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій, до повноважень яких належить вирішення порушених громадянами через "Телефон довіри" питань, з метою визначення шляхів можливої допомоги громадянам та отримання інформації щодо реального виконання прийнятих за їх зверненнями рішень.

    ІІІ. Основні завдання функціонування "Телефону довіри"

    1. Основними завданнями функціонування в районній державній адміністрації "Телефону довіри" є:

    1) надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, що стало причиною звернення через "Телефону довіри" до райдержадміністрації;

    2) оперативний розгляд порушених громадянами питань.

    ІV. Контроль за функціонуванням "Телефону довіри"

    Юридичний відділ апарату райдержадміністрації здійснює моніторинг ефективності функціонування "Телефону довіри" та звітує про проведену роботу керівникові апарату райдержадміністрації.

    Переглядів 3224 Останнє редагування Середа, 19 квітня 2017 22:11
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Маневицька районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Маневицькій райдержадміністрації.
    Адреса: 44600, смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30; Тел. 21471 , факс: 21787; E-mail: post@manаdm.gov.ua
    © 2014 manadmin.gov.ua