21 липня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Прес-центр
  • Відеоінформація
  • ЗМІ про нас
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Управління юстиції
  • Районний центр зайнятості
  • Оголошення
  • Земельні питання
  • Вивчення громадської думки
  • Надання адміністративних послуг
  • Публічна інформація
  • Децентралізація влади
  • Проведення торгів
  • Державні закупівлі
  • Очищення влади
  • Громадське обговорення
  • Енергоефективність
  • Економічний розвиток
  • Електронне звернення
  • Рік англійської мови
  • Вибори 2016 ОТГ
  • Вакансії державної служби
  • Маневиччина туристична
  • Бюро правової допомоги
  • Відділ ДРАЦС
  • Безвіз
  • АРХІВ НОВИН

    « Липень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31            
      cobra viagra erfahrung Маневичі  
    Головна>Влада і громадськість>Звернення громадян
    Середа, 30 травня 2012 08:26

    Звернення громадян

    ДАНІ

    про звернення громадян, що надійшли до структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських (міст обласного значення) рад за І квартал 2017 року у порівнянні з відповідним періодом 2016 року

    Назва

    структурного підрозділу ОДА,

    РДА/МВК

    Кількість

    усіх звернень

    Кількість звернень, що надійшли поштою

    Кількість звернень на особистому прийомі

    Кількість громадян, що звернулись

    Повторних

    Колективних

    Кількість питань, порушених у зверненнях (вказати три основних питання і їх кількість)

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    Маневицька районна державна адміністрація

    177

    213

    166

    205

    11

    8

    628

    398

    --

    --

    16

    13

    соціальні/106

    земельні/

    36

    комуналь-ні/11

    соціальні/115

    земельні/

    56

    освіти/10

    Назва

    структурного підрозділу ОДА,

    РДА/МВК

    Виїзні прийоми

    «Мобільні офіси» (скільки виїздів)

    Дні контролю

    Телефон довіри

    (скільки звернень)

    Гаряча лінія

    кількість виїзних прийомів

    кількість громадян, що звернулись

    кількість питань, порушених у зверненнях

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    2016

    2017

    Маневицька районна державна адміністрація

    7

     виїз-дів

    4 виїзди

    --

    19

    --

    5

    13

    виїздів

    13

    виїздів

    --

    2

    --

    --

    36 прямих тел.

    ліній

    29 прямих тел.

    ліній

     

    Про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І квартал 2017

    року, та організацію виконання в районі Указу Президента України від 07.02.2008 №109

    Протягом І кварталу 2017 року до райдержадміністрації надійшло 213 звернень громадян, з них: 205 письмових /поштою/ та 8 на особистому/виїзному прийомі голови райдержадміністрації та його заступника. Із загальної кількості звернень – 13 колективних, 5 неодноразових, 1 дублетне, 3 електронних (отримані через сайт райдержадміністрації),  5 анонімних (без прізвища), через органи влади, в тому числі по Урядовій гарячій лінії  надійшло 42 звернення.

    У порівнянні з тим же періодом 2016 року проглядається збільшення письмових звернень (205 проти 166) та зменшення на особистих прийомах (8 проти 11). Зменшилося колективних звернень (13 проти 16), але збільшилося звернень через органи влади, у тому числі по Урядовій гарячій лінії (42 проти 34).

                Найбільше питань у зверненнях порушено:

    -          щодо виділення матеріальних допомог на лікування, ліквідацію наслідків пожежі, стихії, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог (115) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму  58000 грн.

    -          аграрної політики і земельних відносин (56) – прийнято 29 розпоряджень голови райдержадміністрації про відведення в натурі (на місцевості) земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам;

    -          щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства, електрифікації (8), з приводу працевлаштування (4), питань освіти (10), охорони здоров`я (8), дотримання законності і охорони правопорядку (5).

    Всього за І квартал 2017 року у зверненнях порушено 222 питання, усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    -          64 питаннях – дано роз`яснення;

    -          92 питання – вирішено позитивно;

    -          7 питань – відмовлено;

    -          55 питань знаходиться на контролі;

    -          4 – не підлягають розгляду

                В основному зверталися громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, безробітні та особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени сімей мобілізованих (учасників АТО), військовослужбовці, учасники АТО.  

    На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводилися виїзні прийоми громадян відповідно до затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 24 січня 2017 року № 34 графіку виїзних особистих прийомів керівництва райдержадміністрації на лютий-березень 2017 року. У звітному пероді відбулося 4 виїзних прийоми у населених пунктах району та зареєстровано 4 звернення. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 березня 2017 року № 157 затерджено графік виїзних особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на квітень-червень 2017 року.

    З метою надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. До складу робочої групи „мобільного соціального офісу” входять працівники управління соціального захисту райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду у Маневицькому районі, районного центру зайнятості, служби у справах дітей  та територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадмністрації.

                Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків, які розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та районній газеті „Нова доба”, для виконання заходів соціального захисту населення (інформування з питань діючого законодавства, приймання заяв та відповідних документів від громадян, які звертаються за призначенням соціальних допомог, за принципом „єдиного вікна”, тощо). Протягом І кварталу 2017 року здійснено 13 виїздів мобільного соціального офісу до 25 населених пунктів району, під час яких прийнято 1615 пакетів документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та надано 1263 консультації з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

    З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення розпорядженнями голови райдержадміністрації від 03 січня 2017 року № 4 та № 6 затверджено графіки  проведення „прямих телефонних ліній” головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації, а також керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району на 2017 рік.  Головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації у звітному періоді проведено 23 „прямих телефонних лінії”, 6 – з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. В районну газету подаються оперативні оголошення про проведення цих ліній. При наявності такі звернення реєструються у журналах обліку особистого прийому громадян, на них оформляються картки обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія”.

    Також прийнято розпорядження голови райдержадмінстрації від 6 квітня 2017 року № 168 „Про функціонування „Телефону довіри” в районній державній адміністрації, згідно якого запроваджено з 10 квітня 2017 року функціонування в райдержадміністрації телефонного зв`язку з населенням  - „Телефон довіри”.

    З метою забезпечення інформування громадян про хід реалізації соціально-економічної політики в районі розпорядженням голови районної державної адміністрації від 03 січня 2017 року № 5 завтерджено графік виїздів інформаційно-роз’яснювальних груп у населені пункти району на січень-грудень 2017 року. Протягом І кварталу поточного року у населені пункти району здійснено 3  виїзди інформаційно-роз`яснювальних груп.

    Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661. Робота громадської приймальні  спрямована на забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. У І кварталі поточного року до громадської приймальні звернулося 18 громадян, яким надано юридичні консультації з питань щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, передачі в оренду землі, надано допомогу в написанні заяв на отримання матеріальних допомог на лікування тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам оформлено інформаційні куточки, розміщені на І та ІІ поверсі адмінприміщення (біля приймальні голови райдержадміністрації), із зразками оформлення звернень, законодавчими актами тощо.

    У лютому поточного року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за 2016 рік. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян.

                Продовжує роботу комісія з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації; протягом І кварталу поточного року  відбулося 1 засідання комісії.  

                В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату райдержадміністрації.

                Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2017 року розглянуто аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році у порівнянні з 2015 роком (рішення №1/5). За результатами розгляду прйнято відповідне розпорядження голови райдержадмінітрації від 03 березня 2017 року № 109 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році”.

                Інформацію про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року заплановано заслухати на нараді у керівника апарату райдержадміністрації.

                Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації.

    У звітному періоді проведено 13 перевірок дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (5) та органах місцевого самоврядування (6). В ході проведення перевірок секретарям сільських, селищних рад, спеціалістам структурних підрозділів надано методичну та практичну допомогу у веденні роботи із зверненнями громадян.

    На офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці „РДА і громадськість” оприлюднено інформацію про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2016 рік та результати проведеної оцінки роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за 2016 рік; розміщено графік прийому громадян з особистих питань у районній державній адміністрації та виїзних особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації, склад комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації та положення про неї.

    У районній газеті „Нова доба” у рубриці „Наші інтерв`ю” висвітлюються інтерв`ю з керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та підприємств, установ, організай щодо їх діяльності, планів тощо. Головою райдержадміністрації щомісяця проводяться зустрічі з представниками ЗМІ, під час яких обговорюються актуальні соціально-економічні питання з життя району, що висвітлюється у рубриці „З перших уст”.

     

     

    ДОВІДКА

    про роботу із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації

     за 2016 рік за Показниками Методики оцінювання рівня організації роботи

    із зверненнями

    Робота із зверненнями громадян у структурних підрозділах  райдержадміністрації проводиться відповідно до Закону України ”Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами і доповненнями), Указу Президента України ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 7 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових документів райдержадміністрації.

    Усі пропозиції, заяви і скарги, що надходять до структурних підрозділів райдержадміністрації реєструються в книгах заяв, скарг та пропозицій. Облік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації ведеться у журналах обліку особистого прийому громадян.

    Офіційні веб-сайти у структурних підрозділах райдержадміністрації не створені, тому надіслання громадянами звернень з використанням мережі Інтернет (через сайт) шляхом  заповнення електронної  форми wie bekomme ich kamagra є неможливим. Разом з тим громадяни можуть надіслати звернення за допомогою direktan viagra ersatz засобів електронного зв’язку (електронною поштою). При наявності такі звернення роздруковуються і реєструються у журналах реєстрації заяв, скарг, пропозицій та розглядаються як письмові звернення. Протягом 2016 року до управлінь і відділів електронних звернень не надходило.

    Книги реєстрації заяв, скарг та пропозицій та журнали усного прийому громадян в управліннях та відділах відповідно пронумеровані та прошнуровані, із зазначенням адрес та соціального стану заявників, індексів справ, позначкою про надіслання відповідей заявникам. Однаку книзі реєстрації заяв, скарг та пропозицій відділу освіти райдержадміністрації дублетні та неодноразові звернення зареєстровано як повторні, а у книзі реєстрації заяв, скарг та пропозицій управілння агропромислового розвитку  райдержадміністрації не дотримано хронології в датах при реєстрації неодноразових і дублетних звернень. Також у книзі реєстрації заяв, скарг і пропозицій відділу освіти райдержадміністрації не завжди вказується автор і дата резолюції, у декількох випадках не зроблено відмітки про надіслання відповідей заявникам. На цевказано посадовим особам, відповідальним за роботу із зверненнями громадян.

    При реєстрації усних звернень у журналах обліку особистих прийомів громадян  індекси проставлено вірно, зазначається соціальний стан та категорія заявників, у відділах та управліннях на всі усні звернення надаються роз`яснення під час прийому, однак у відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації при дорученні до розгляду іншим виконавцям справи на такі звернення не оформляються. Отже не виконуються положення статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, згідно чого – якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення, і відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, вміщується в м'яку обкладинку з усіма документами щодо його розгляду і вирішення, які становлять у справі самостійну групу. На це звернуто увагу посадової особи, відповідальної за роботу із зверненнями громадян.

    Пропозиції, заяви і скарги громадян після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення формуються у справи. Документи розміщуються у справах у хронологічному порядку. Кожна пропозиція, заява, скарга з усіма документами щодо її розгляду і вирішення становлять у справі самостійну групу і вміщуються в м'яку обкладинку, оформлену за встановленою формою. У відділах та управліннях райдержадміністрації справи вцілому сформовано правильно. Разом з тим, у відділі освіти не усі справи є в наявності. На ці недоліки звернуто увагу посадової особи, відповідальної за роботу із зверненнями громадян.

    Протягом 2016 року порушень строків розгляду звернень громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації не зафіксовано. Пропозиції, заяви і скарги, на які даються попередні відповіді, з контролю не знімаються. Рішення про зняття з контролю пропозицій, заяв і скарг приймають посадові особи згідно повноважень після вжиття заходів щодо вирішення порушених у зверненнях питань.

    До структурних підрозділів райдержадміністрації звернення громадян, де порушено питання, вирішення яких не належать до їх компетенції, та які у п`ятиденний термін, з моменту отримання, повинні пересилатися у порядку статті 7 Закону України ”Про звернення громадян” за належністю відповідному органу, не надходили.

    Інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної праці та жінки з почесним званням ”Мати-героїня” до відділів культури і туризму, освіти, фінансового управління  та управління агропромислового розвитку не звертались. Звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни та жінок з почесним званням ”Мати-героїня” в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації розглядалися керівництвом управління.

    Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації проводиться згідно затверджених графіків, відповідно у кабінеті кожного з них. Інформацію щодо днів та годин прийому розміщено у доступному для громадян місці у адміністративних приміщеннях кожного підрозділу.

    У адміністративних приміщеннях структурних підрозділів на допомогу громадянам оформлено стенди, інформаційні куточки із зразками оформлення звернень, законодавчими актами по зверненнях громадян тощо. В управління соціального захисту райдержадміністрації створено цілий сектор (окремий кабінет) на допомогу громадянам, із зразками різних форм заяв та спеціалістом, який надає відповідні роз`яснення щодо написання та складання тих чи інших документів. У фінансовому управлінні райдержадміністрації стенд відсутній, однак оформлено папку із законодавчими актами по зверненнях, яка знаходиться у секретаря начальника управління. У відділі культури райдержадміністрації є в наявності інформаційний стенд, однак зразки заяв та законодавство про звернення там відсутні. 

    Протягом 2016 року згідно окремих графіків начальники управлінь та відділів райдержадміністрації проводили „прямі телефонні лінії”. Оголошення про проведення цих ліній розміщувалися у районній газеті. При наявності звернення по ”прямій телефонній лінії” реєструються у журналах обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія”.

    Усім відповідальним особам за ведення діловодства за зверненнями громадян наголошено щодо обов`язкового роз`яснення порядку оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень  при підготовці відповідей зявникам (особливо відмовних).

    Оцінка роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2016 рік за Показниками Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями за формою додається.

     

    ОЦІНКА роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Маневицької райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах РДА у 2016 році

     

    ДАНІ

    про звернення громадян, що надійшли до

    Маневицької районної державної адміністрацій та органів місцевого самоврядування

    за 2016 рік у порівнянні з 2015 роком

    № з/п

    Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

    Кількість усіх звернень

    Кількість звернень, що надійшли поштою

    (п.1.1) alternative zu zyban *

    Кількість звернень на особистому прийомі

    (п.1.2)

    viagra und fettes essen Результати розгляду звернень:

    вирішено позитивно

    п. 9.1

    відмовлено

    у задоволенні

    п. 9.2

    дано роз’яснення

    п. 9.3

    інше

    п. 9.4 – 9.6

    cialis spanien rezept  

    cialis aus indien zoll 2015

    levitra gegen viagra  

    viagra und cialis gleichzeitig einnehmen 2016

    viagra generika direktan  

    priligy price in germany 2015

     

    2016

     

    2015

     

    2016

     

    2015

     

    2016

     

    2015

     

    2016

     

    2015

     

    2016

     

    2015

     

    2016

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    15

    16

    1.

    Обласні та Київська міська державні адміністрації

                               

    2.

    Обласні та Київська міська ради

                               

    3.

    Районні державні адміністрації (у т.ч. у м. Києві)

    695

    783

    627

    745

    68

    38

    453

    478

    25

    28

    181

    248

    36

    29

    4.

    Районні ради сільських районів

     

    261

    253

    3

    5

    258

    248

    219

    210

    -

    -

    18

    25

    24

    18

    5.

    Міські ради міст обласного значення

                               

    6.

    Міські ради міст районного

    значення

                               

    7.

    Районні ради у містах

                               

    8.

    Селищні ради

    1067

    994

    560

    612

    507

    382

    670

    692

    9

    11

    379

    285

    9

    6

    9.

    Сільські ради

    6068

    6523

    1462

    1748

    4606

    4775

    2473

    3028

    44

    46

    3545

    3439

    6

    10

    10.

    РАЗОМ:

    8091

    8553

    2652

    3110

    5439

    5443

    3815

    4408

    78

    85

    4123

    3997

    75

    63

    * указані пункти Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 858 від 24 вересня 2008 року

    з/п

    Кількість звернень, з них:

    повторних

    (п.2.2)

    колективних

    (п.5.2)

    від учасників та інвалідів війни,

    учасників бойових дій

    (п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

    від інвалідів

    І,ІІ,ІІІ групи

    (п.7.7, 7.8, 7.9)

    від ветеранів

    праці

    (п.7.6)

    від

    дітей війни

    (п.7.2)

    від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

    (п.7.11 ,7.12, 7.13)

    від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

    та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

    (п.7.14, 7.15)

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    17

    18

    19

    20

    21

    22

    23

    24

    25

    26

    27

    28

    29

    30

    31

    32

    1.

                                   

    2.

                                   

    3.

    1

    -

    66

    50

    92

    33

    56

    81

    3

    1

    9

    2

    17

    40

    20

    60

    4.

    -

    -

    15

    17

    68

    47

    15

    27

    -

    -

    -

    -

    -

    10

    107

    111

    5.

                                   

    6.

                                   

    7.

                                   

    8.

    1

    2

    6

    7

    41

    23

    29

    34

    43

    33

    31

    54

    29

    23

    47

    37

    9.

    8

    15

    18

    12

    386

    378

    370

    334

    194

    196

    513

    485

    1325

    1299

    1395

    1527

    10.

    10

     

    17

    105

    86

    587

    481

    470

    476

    240

    230

    553

    541

    1371

    1372

    1569

    1735

    з/п

    Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

    у тому числі питання:

    аграрної 

    політики

    і земельних 

    відносин

    транспорту

     і зв’язку

    фінансової, 

    податкової, 

    митної 

    політики

    соціального захисту

    праці і заробітної 

    плати

    охорони 

    здоров’я

    комунального 

    господарства

    житлової 

    політики

    екології та

    природних

    ресурсів

    забезпечення

    дотримання законності

    та охорони правопорядку, запобігання дискримінації

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    33

    34

    35

    36

    37

    38

    39

    40

    41

    42

    43

    44

    45

    46

    47

    48

    49

    50

    51

    52

    53

    54

    1.

                                               

    2.

                                               

    3.

    753

    792

    133

    139

    14

    5

    1

    1

    417

    472

    18

    13

    17

    19

    46

    35

    15

    9

    11

    6

    26

    16

    4.

    261

    253

    7

    5

    -

    -

    -

    1

    222

    206

    8

    7

    4

    13

    5

    2

    6

    7

    -

    2

    7

    2

    5.

                                               

    6.

                                               

    7.

                                               

    8.

    1067

    994

    383

    278

    32

    -

    9

    3

    51

    163

    36

    20

    23

    2

    92

    136

    68

    33

    48

    15

    21

    25

    9.

    6068

    6523

    1922

    2131

    102

    131

    22

    23

    2262

    2329

    81

    134

    116

    132

    92

    119

    199

    189

    48

    73

    181

    198

    10.

    8149

     

    8562

    2445

    2553

    148

    136

    32

    28

    2952

    3170

    143

    174

    160

    166

    235

    292

    288

    238

    107

    96

    235

    241

    № з/п

                                                                                                                                               у тому числі питання:                

    Штатна чисельність структурного підрозділу роботи  зі зверненнями громадян

    сім'ї, дітей, молоді, гендерної

    рівності, фізичної культури

    і спорту

    освіти, наукової, науково-технічної,

    інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

    діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

    діяльності центральних органів виконавчої влади

    діяльності місцевих

    органів виконавчої влади

    діяльності органів місцевого

    самоврядування

    державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

    інші

     

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    2015

    2016

    55

    56

    57

    58

    59

    60

    61

    62

    63

    64

    65

    66

    67

    68

    69

    70

    71

    72

    1.

                                       

    2.

                                       

    3.

    2

    6

    21

    33

    1

    -

    -

    2

    2

    3

    16

    14

    -

    -

    13

    19

    4.

    1

    2

    1

    6

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    5.

                                   

    6.

                                   

    7.

                                   

    8.

    17

    9

    -

    20

    -

    2

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    -

    287

    288

    9.

    80

    88

    32

    72

    4

    5

    1

    2

    8

    19

    19

    21

    -

    11

    899

    846

    10.

    100

     

    105

    54

    131

    5

    7

    1

    4

    10

    22

    35

    35

    -

    11

    1199

    1153

     

    Про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2016 рік, та організацію виконання в районі Указу Президента України від 07.02.2008 №109

    Протягом 2016 року до райдержадміністрації надійшло 783 звернення громадян (що становить 14,5 звернення на 1000 населення), з них: 745 письмових /поштою/ (що становить 13,8 звернення на 1000 населення) та 38 на особистому прийомі голови райдержадміністрації та його заступника (що становить 0,7 звернення на 1000 населення). Із загальної кількості звернень – 50 колективних, 78 неодноразових, 12 дублетних, 6 електронних, 8 анонімних, 185 звернень надійшло через органи влади (в тому числі по Урядовій гарячій лінії).

    У порівнянні з 2015 роком проглядається збільшення письмових звернень (745 проти 627) та зменшення на особистих прийомах (38 проти 68). Також зменшилося колективних звернень (50 проти 66), натомість збільшилося звернень через органи влади, в тому числі по Урядовій гарячій лінії (185 проти 106), а також неодноразових звернень (78 проти 31) .

                Найбільше питань у зверненнях порушено:

    -         щодо виділення матеріальних допомог на лікування, ліквідацію наслідків пожежі, стихії, для підтримки військовослужбовців-контрактників, призначення і виплат субсидій та соціальних допомог тощо (472) - відповідно до Програми соціального захисту населення Маневицького району на 2015-2018 роки з районного бюджету виділено матеріальних допомог на загальну суму  близько 644600 грн.;

    -         аграрної політики і земельних відносин (139) – прийнято 78 розпоряджень голови райдержадміністрації про відведення в натурі (на місцевості) земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) громадянам, передачу в оренду тощо ;

    -         щодо вирішення проблем у сфері комунального господарства, електрифікації (35), з приводу працевлаштування (13), питань освіти (33), дотримання законності і охорони правопорядку (16), діяльності органів місцевого самоврядування (14).

    Всього за 2016 рік у зверненнях порушено 792 питання. Усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    -          256 питаннях – дано роз`яснення;

    -          479 питань – вирішено позитивно;

    -          28 питань – відмовлено;

    -          8 питань – не підлягають розгляду;

    -          21 питання знаходиться на контролі.

                Для порівняння у 2015 році у зверненнях порушено 753 питання. Усі питання розглянуто, з них за результатами розгляду по:

    -          217 питаннях – дано роз`яснення;

    -          463 питань – вирішено позитивно;

    -          29 питань – відмовлено;

    -          2 звернення надіслано для розгляду за належністю в порядку статті 7 Закону України „Про звернення громадян”;

    -          42 питання знаходилося на контролі (на кінець року).

                В основному зверталися громадяни соціально незахищених категорій населення – пенсіонери, інваліди, безробітні та особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени сімей мобілізованих (учасників АТО), військовослужбовці, учасники АТО.  

    На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 керівництвом райдержадміністрації проводилися виїзні прийоми громадян відповідно до затверджених розпорядженнями голови райдержадміністрації від 11 січня 2016 року № 8, від 05 квітня 2016 року № 147, від 04 липня 2016 року № 301 та від 05 жовтня 2016 року № 414 графіків виїзних прийомів громадян на січень-березень, квітень-червень, липень-версень та жовтень-грудень 2016 року. Протягом звітного періоду проведено 21 виїзний прийом громадян головою райдержадміністрації та його першим заступником (звернень не зареєстровано).

    З метою надання підтримки соціально-вразливим категоріям населення за принципом „єдиного вікна” при управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє „мобільний соціальний офіс”, утворений розпорядженням голови райдержадміністрації від 25 травня 2012 року № 240 для здійснення виїзного обслуговування населення. До складу робочої групи „мобільного соціального офісу” входять працівники управління соціального захисту райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду у Маневицькому районі, районного центру зайнятості, служби у справах дітей  та територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадмністрації.

    Виїзне обслуговування мешканців населених пунктів району „мобільним соціальним офісом” здійснюється 4 рази на місяць відповідно до затверджених начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації графіків, які розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, для виконання заходів соціального захисту населення (інформування з питань діючого законодавства, приймання заяв та відповідних документів від громадян, які звертаються за призначенням соціальних допомог, за принципом „єдиного вікна”, тощо). Протягом 2016 року здійснено 54 виїзди мобільного соціального офісу до 108 населених пунктів району, під час яких прийнято 1865 пакетів документів на призначення державних соціальних допомог, компенсацій, субсидій та надано 2341  консультацію з питань призначення допомог, компенсацій та субсидій.

    З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення розпорядженням голови райдержадміністрації від 28 грудня 2015 року № 543 затверджено графіки  проведення „прямих телефонних ліній” головою, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації, а також керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району.  У звітному періоді проведено 78 „прямих телефонних ліній” (61 – з головою райдержадміністрації, його заступником та керівником апарату; 17 – з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації). В районну газету подаються оперативні оголошення про проведення цих ліній. При наявності такі звернення реєструються у журналах обліку особистого прийому громадян, на них оформляються картки обліку особистого прийому громадян з поміткою ”пряма телефонна лінія” (зареєстровано 1 звернення по прямій телефонній лінії). Жителям населених пунктів району надано усні роз`яснення на питання, що їх цікавили.

    Згідно затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 12 січня 2016 року № 9 графіку у населені пункти здійснено 9 виїздів інформаційно-роз’яснювальних груп з числа керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, установ, організацій району на чолі з керівництвом райдержадміністрації з метою забезпечення інформування громадян про хід реалізації соціально-економічної політики в районі.

    Також у райдержадміністрації діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги, утворена розпорядженням голови райдержадміністрації від 1 грудня 2011 року № 661. Робота громадської приймальні спрямована на забезпечення реалізації конституційного права громадян на правову допомогу, реалізації прав і свобод людини і громадянина, захисту цих прав і свобод, відновлення їх у разі порушення. У звітному періоді до громадської приймальні звернулося 63 громадянина, яким надано юридичні консультації з питань щодо виділення в натурі земельних ділянок в розмірі паїв, передачі в оренду землі, надано допомогу в написанні заяв на отримання матеріальних допомог на лікування тощо.

    Крім цього, на допомогу громадянам оформлено інформаційні куточки, розміщені на І та ІІ поверсі адмінприміщення (біля приймальні голови райдержадміністрації), із зразками оформлення звернень, законодавчими актами тощо.

    У січні-лютому поточного року проведено оцінку роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації згідно Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації за 2015 рік. За результатами проведеної оцінки складено відповідну довідку. Спеціалістам, відповідальним за ведення роботи із зверненнями громадян, під час проведення оцінки надано практичні та методичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян.

    Продовжує роботу комісія з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації; протягом 2016 року  відбулося 7 засідань комісії.          

    В районній державній адміністрації проводиться щоквартальний аналіз роботи із зверненнями громадян у формі звітів, які подаються голові райдержадміністрації. Інформації про стан роботи із зверненнями громадян розглядаються на нарадах при голові райдержадміністрації та керівникові апарату, на засіданнях колегії та комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації.

    Зокрема, на засіданні колегії райдержадміністрації 12 березня 2016 року заслухано інформацію щодо роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації за 2015 рік в порівнянні з 2014 роком та аналізом причин і умов, що породжують неодноразові та повторні звернення (рішення № 1/5). За результатами розгляду прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від від 15 березня 2016 року № 111 „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2015 році”.

    Щоквартальні інформації заслухано на нараді у керівника апарату 20 квітня 2016 року (протокол № 4), 20 липня 2016 року (протокол № 7) та 19 жовтня 2016 року (протокол № 9), а також на засідані комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації 22 квітня 2016 року (протокол № 3), 21 липня 2016 року (протокол № 4) та 13 жовтня 2016 року (протокол № 7).

    Контроль за станом ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється шляхом проведення перевірок та надання методичних і практичних рекомендацій особам, відповідальним за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування та структурних підрозділах райдержадміністрації.

    У звітному періоді проведено 27 перевірок дотримання законодавства за зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (9) та органах місцевого самоврядування (18). В ході проведення перевірок секретарям сільських, селищних рад, спеціалістам структурних підрозділів надано методичну та практичну допомогу у веденні роботи із зверненнями громадян.

    На офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці „РДА і громадськість” оприлюднюються щоквартальні та річні інформації про роботу із зверненнями громадян; розміщуються графіки прийому громадян з особистих питань у районній державній адміністрації та виїзних особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації; тощо.

    ОЦІНКА

    роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Маневицької райдержадміністрації згідно Методики

    оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах РДА у 2016 році

     

     

    Показники оцінювання рівня роботи із зверненнями громадян відповідно до методики

     

    Реєстрація  звернень:

    журнали обліку

    Формування справ

    Дотримання строків розгляду звернень громадян

    Порядок пересилання звернень іншим органам

    Дотримання порядку розгляду звернень окремих категорій громадян

      Наявність графіків проведення

      особистих прийомів громадян

     

    Наявність  інформаційних стендів , куточків із законодав-чими актами, зразками документів по зверненнях тощо

    Графіки роботи прямих телефонних ліній,

    електронні звернення

    Оскарження  (стаття 55 Конституції України)

     

    Загальна оцінка

     

     

     

     

     

    Назва структурно-го під-розділу РДА

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Управління агропромислового розвитку

     

     

     

     

    *

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

    Відпові-дає вимогам

    закон-ва

    Управління соціального захисту населення

     

    *

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

    Відпові-дає вимогамзакон-ва

     

    Реєстрація  звернень:

    журнали обліку

    Формування справ

    Дотримання строків розгляду звернень громадян

    Порядок пересилання звернень іншим органам

    Дотримання порядку розгляду звернень окремих категорій громадян

      Наявність графіків проведення

      особистих прийомів громадян

     

    Наявність  інформаційних стендів, куточків  із законодав-чими актами, зразками документів по зверненнях тощо

    Графіки роботи прямих телефонних ліній,

    електронні звернення

    Оскарження  (стаття 55 Конституції України)

     

    Загальна оцінка

     

     

     

     

    Загальна оцінка

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Назва структур-ного під-розділу РДА

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

    Відповідає  вимогам з-ва

    Не повністю відповідає  

    Не відповідає

     

    Управління фінансів

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

    Відпові-дає вимогам

    закон-ва

     

    Відділ культури 

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

    Відпові-дає вимогам

    закон-ва

     

     

    Відділ освіти

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

    *

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

     

    *

     

     

     

     

    *

     

     

    Не пов-ністю відпові-дає вимогам

    закон-ва

                                                                     

     

    Головний спеціаліст юридичного відділу

    апарату райдержадміністрації                                                                                                                                Н. Козак

    Переглядів 3227 Останнє редагування Середа, 19 квітня 2017 08:25
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Маневицька районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Маневицькій райдержадміністрації.
    Адреса: 44600, смт. Маневичі, вул. Незалежності, 30; Тел. 21471 , факс: 21787; E-mail: post@manаdm.gov.ua
    © 2014 manadmin.gov.ua